First I thought that I could take it boy, but I don't know.

Ännu en skoldag avklarad..
Finns inte så mkt att säga om skolan. Nk:n var ändå roligast haha jag och Lena flummade osss lite som alltid ;D hah! Förlåt Ida och Sofia ! :). Ville typ inte åka hem efter skolan för jag visste att de innebar PLUGG, men måste man så måste man.. så jag satt mig på bussen hem, kom hem gjorde popcorn och tog två klementiner (satsumas) haha eller hur de stavas, Tove fattar :D ! gick sedan upp på mitt rum, och nu sitter jag här och gruvar mig för att börja plugga, har sjukt ont i huvudet och massa, aja vem bryr sig jag måste ju ändå pluggga.... de är väll lika att jag börjar ! håll tummarna att allt fastnar i skallen!



I try to run, I try to hide
But I can´t get away
Cuz everywhere I see your face ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0