fuck you. .

Jag är heeeeeelt slut :s. Har orientera hela dagen idag med Lena och Sofia, de sög arsle !  Hatar orientering vem fan uppfann de änns? och så regnade de också JIPPI !  De enda possitiva med den här dagen var att vi började 12 :p. usch aja efter att vi hade orienterat klart så kom Sandra och hämtade oss och vi lämnade av Lenis och Sofia istan, och vi forstte till Luleå Hockeys kansli för tt jag skulle göra en tag, ni vill inte änns se kortet haha ojoj sliten och jävlig!  aja de får duga!.  Nu är jag hemma och är svin jävla trött, ska nog ta nå och äta sen sussa lite, annars kommer jag aldrig orka jobba ikväll! aja ha en bra Dag/kväll.   PuzZzZzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0