How can I blame you, when it's me I can't forgive?

Oj vad jag har bloggat mycket idag :s.. aja skit sammma.  Måste bara få skriva tack mamma för hjälpen av min samhälls läxa, de tog bara cirka 5 timmar , men vi gjorde de, strongt gjort av oss haha :D . Men mycket skratta har de varit i allafall, jag har gjort klart livskunskaps läxan också. Nu har jag bara kvar att läsa min engelska bok och en till samhälls läxa till på fredag, och jag förstår itne hur jag ska hinna med de, eftersom jag jobbar i morgon. Jag börjar halv 5, och slutar skolan kvart över 4 :o ! sen kommer jag inte hem förrän kring 10 :o ! BAJS vad jobbigt. Men de ska typ bli kul att jobba ändå ser typ fram emot de, haha hjälp vad händer? aja nä nu måste jag sussa jag är helt sluuut i huvudet och kroppen och massa !  pusspuss.


........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0