I had your love i had it all

Hockeyn igår då haha ja de var en upplevelse i sig , eller hur Johanna? ; D  När vi kom till skellefteå med bussen så stog typ jätte många skellefteå fäns utanför bussen, jag och Johanna var typ svinrädda att vi skulle bli nerslagna haha !  När vi kom in i hallen hade vi ingen aning om vart vi skulle och vi var lite förvirrade haha men efter en stund hittade vi våra platser (y). De var värsta stäminigen i hela hallen, sjukt kul var de, man blev typ svin peppad, och glad :D ! och de var fullsatt i hela arenan!  haha jag och johanna konstanterade även att våran ishall och kiosker var mycket mycket bättre än skellefteås ! och jag tror inte vi var dom enda :) aja efter matchen tog vi bussen hem, var sjukt trött så somnade :).  tråkigt bara att luleå förlorade, nu ligger dom sist igen :s..  jag ska fan börja träna luleå hockey!!!  som sagt hela dagen/kvällen var en upplevelse i sig =)

You gave me faith 'coz you believed

(y) :)

Kommentarer
Postat av: johanna

jaaa, satan va skoj det var :)

2008-10-19 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0