I just want to be with you ..

Ligger nu nerbäddad i min säng och lyssnar på musik, och jag känner bara hur mina ögon blir tyngre och tyngre.
Kom ialllafall hem från bion för ett tag sen. Filmen var sjuk. haha fyfan! Nog hoppade man till några gånger och höll på kväva sig själv med lokan. Haha nog var vi rädda !  Vi räknade ut ganska snabbt att de måste komma en två av filmen eftersom den slutade lite konstigt : ).  Nämen kvällen var mycket bra (y)! Tove erbjöd mig att komma över till henne efter filmen, men jag kände att jag verkligen inte orkade är så sjukt trött, så tackade nej! Sorry <3!  Nä nu ska jag sova, känner verkligen hur skönt de kommmer vara, och den jävel som väcker mig innan 1-2 kan dö, om de inte är någon speciell :D ! haha. aja natti natti  PöZzZzz !

Jag har börja få jätte dålig hy seriösr jag får panik :s !!!

I will always be there for you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0