Radio Nova ! ;'D

okej nu är jag och Tove hemma från pello, de suger... Nämen seriöst jag saknar de redan svin mycket :/ ! Det går som inte att förklara känslan att vara hemma, men de är trist som satan!.  Jag saknar våra dagliga rutiner, hahahah och du vet hur dom var Tove ! :D
-Nu börjas de igen!  hahaha sjukt! :'D
De är verkligen ingen idé att berätta vad vi har gjort  och vad vi har varit med om för de skulle nog ta mig ett år att skriva allt. Men fyfan vad vi har skrattat, sjukt roligt har vi då haft de! Jag önska att jag kunde ha förklarat hur roligt vi har haft de, men de går inte för de är obeskrivligt, fast hela den hära veckan är obeskrivlig, den har varit SJUK! och vad hände? de är våran fråga! hahaha! Nä nu ska jag gå upp till TOve och deppa lite över att vi är hemma i äckel tråkiga helvetes luleå!.   Men skoja inte om de kommer komma bilder sen ;D!!!!!.  Jo en sak till vi höll på krocka med en älg när vi åkte hem med Malin, jag lovar vi var en meter ifrån älgens röv för! MAlin fick väja (Stavning) undan. Vi var typ i chocktillstånd hahahaha ! nämen SAKNA ALLTING !!  
Tur att jag har dig Tove, tack för allting. Du är helt klart den bästa som finns!


och tur att man har vänner som finns där när man mår dåligt !


SHINE - KWAN - Minnes låten! :')
seriöst jag börjar typ gråta jag vill inte vara hemma, varför gick tiden så fort :'/..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0