I need you <3

åh herregud :o, jag är helt sluuut i min kropp efter simningen, ojoj. Simmade ungefär i en timme UTAN att stoppa ner fötterna på backen :o !. upptäckte att simning är typ en helt bra träning så ska börja, simma typ en gång i veckan (y) :).
Efter simningen for jag till Tove, vi såg TV och bara myste på, somnade även en liten stund, men han inte sova många minutrar innan jag hörde ett skrik och en knuff i huvudet.
-SOV INTE SARA !!!
haha, hon är alltid lika trevlig sötnöten ! For hem efter ett tag insåg att de var dags att fara hem och sova, men tänkte skriva lite först innan jag hälsar på John blund =)

I morgon blir skola som vanligt, träna, sen hem till toffsen ska även sova över hos henne :) Niice, men mindre nice att hon har sovmorgon men inte jag :o ! Hatar att kliva upp medans någon annan får sova haha, aja de löser dig :D
ska även hänga gäng med Lenisch på fredag ;D!

Nä nu ropar john blund på mig!

 haha ojoj de var tider de, fuck vad kallt de var, de höll just på att bli vinter typ. Hur kom vi änns på ideén att ta moppen, köra till lulsundet , bada i de iskallavattnet, ta lite bilder, sedan köra moppe hem? hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0