It´s hard to say goodbye.

Dagen började bra, jag han med gymnasie bussen, Samhällsredovisningen gick bra, Jag lämnade in alla mina arbeten, jag lånade hem en kamera. Sen på livskunskapen så vet jag inte riktigt vad som hände.. Vi skulle iallafall på en föreläsning om en tjej som blev påkörd av en bil och  bröt nästan alla ben i kroppen. Hon kom in med rullstol och började prata, efter ett tag kände jag hur jag började kallsvättas och började se suddigt, jag gick ut för att sätta mig på en toalett. När jag kom in på toaletten så kände jag hur de började svartna för mina ögon och jag hörde typ ingenting. Jag började skaka och klarade inte av att stå längre.  Jag minns knappt att jag ringde min mamma och grät och sa att jag håller på svimma. Men efter ett tag så känner jag att jag mår lite bättre och dricker några glas vatten. jag bestämmer mig iallafall att gå tillbaka till föreläsningen. Efter föreläsningen så känner jag att jag fortfarande inte mår riktigt bra hade ingen kraft kvar i min kropp och var fortfarande lite yr så bestämmer mig att fara hem. När jag kommer hem så lägger jag mig i sängen och somnar in. När jag vaknar så inser jag att jag har gråtit i sömnen.. Nu sitter jag bara här. Mamma har försökt tvinga i mig lite mackisar och korv, åt lite iallafall, min kropp känns helt ja, de går typ itne att förklara hur jag känner mig just nu, typ helt lost.. aja jag lever ju iallafall, ska försöka orka mig upp till Tove och umgås med henne <33


Tack Simon,de går alltid att prata med dig.


Kommentarer
Postat av: Toffsen

Åh, stackarn <333

2008-10-24 @ 19:51:38
URL: http://toveeb.blogg.se/
Postat av: maja

men gud sara, inte sa du att du mådde dåligt. Stackare! Lät ju läskigt..

2008-10-24 @ 19:51:40
Postat av: Saara

Men jag ville typ inte säga, de var ju typ skämmigt :s

2008-10-25 @ 01:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0