love is all we need

Idag så har jag inte gjort alls för mkt, for och såg när min syster spelade basket så blev ännu mera sugen på att börja, jobbigt bara att vi har så mkt med fotbollen :/..  beslutsångest. Efter de så följde jag med mamma till storheden där vi köpte lite saker till mitt rum :) sen for vi hem, och mamma gjorde slinger i mitt hår så nu är jag typ blond?, eller ja ljusare iallafall :p! , men de blev inte som jag hade tänkt mig så jag och mamma ska ta oss en promenad upp till ICA nu och köpa en ljusbrun färg och färga om :) haha ja jag vet jag har svårt att bestämma mig ;p. nä nu ska vi gå sen så ska jag göra samhälls läxan som skulle ha varit inne för typ tre veckor sen, hmm bra jobbat Sara (y) ! Sen blir de söndags filmen SJÄLV :O, eftersom Tove inte kommit hem från Pello än :/.. hm i miss you hun!<3


I wanna find a place where dreams can happen
I wanna find a love who'll take me there



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0