jag kommer aldrig släppa din hand

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN !!!!! JAG ÄR KLAR MED SAMHÄLLS UPPGIFTEN, INGEN FÖRSTÅR MIN LYCKA JUST NU !!!!!!!!!!!!!!!!! :D Tack Sandra för att du orkade hjälpa mig, utan dig hade jag inte varit klar än :o, du är bäst !    Kul att jag är sämst på att ljuga om att jag är sjuk (a) så pappa har insett att jag bara skojade lite om att jag var sjuk dom här två dagarna så han frågade mig idag:
-Har de varit skönt att vila upp sig lite ;) ?
jag bah:
- öhm.. jag har faktiskt haft lite huvudverk ;D haha !
Lite små roligt faktiskt :P   

Nä nu sitter jag och väntar på  att Toffsen ska äta klart så vi kan hitta på nå =)
Och i morgon har vi våran sista seriematch mot infjärden :) hoppas vi vinner, är typ taggad :p!
haha eller så är jag nog taggad bara för att de är fest efter matchen i morgon (a) haha!


Visst är de bättre att inte säga någonting till en person om de man säger ändå inte kommer göra någon skillnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0