FUCK !

Jag blir så jävla arg eller mer besviken att du först ger mig värsta falska förhoppningarna och sen helt plötsligt är du helt dryg och massa skit och sen helt plötsligt så är allt som vanligt igen, okej jag kan förstå dig lite, men då hade du inte behövt börja skriva till mig, fattar du inte att de sårar mig... jag vet itne vad jag ska skriva jag önskar bara att ............................... äh skit samma !!!!  de går itne att förklar och vem fan bryr sig änns . om jag bara kunde skita i dig, men nu är de så här att jag kan inte de, hejdå...


Kommentarer
Postat av: ååå

dags att inse att han/hon? leker med dig! du betyder inte nått för den, det är bara ett litet spel allting! SKIT I MÄNNISKAN!

2008-09-30 @ 00:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0