It´s my secret..

Torsdag-Fredag

Igår så vare torsdag och de innebär att vi har foto typ hela dagen och att vi går till kvart över 4 :/. svin jobbigt ! I slutet av dagen så var jag och Sofia så jävla övertrötta så vi skrattade typ åt allting åh fan vad kul de var haha ! :)  Efter skolan så skyndade jag mig hem och åt och for på träning och efter den direkt till Tove, där jag tillbringade min natt :). Vi spelade ju såklart TV-spel innan vi somnade in :P haha sjukt kul :) De var iallafall sjukt jobbigt att kliva upp i morse när jag såg att Tove låg kvar eftersom ungen brjade typ 10 idag :o. Slet mig iallafall upp och började fixa mig, och när jag sitter och äter frukost helt själv så kommer Tove och äter med mig haha snällt av henne, tror hon var lite trött ;D ska inte berätta vad hon gjorde för de var vidrigt, men fan vad vi skrattta !  aja sen stressade Tove iväg mig så att jag inte skulle missa bussen och de gjorde jag itne helller ;p haha vad skulle jag gjort utan dig Tove? ;p haha !

skolan gick förjävla segt, sjukt jobbigt :/
Tur att jag har mina sötisar i skolan annars ¨så hade jag nog aldrig orkat fara :p
Och Lena jag kkommer nog aldrig kunna tacka dig för allt du gör och gjort mot mig, seriöst! <3
 
nä nu måste jag skynda mig ska till sunderbyn ikväll och umgås med sötnosarna heeeeeeeeeeela natten ;D
KUL :D !!!!!!

och Tove ta de lugnt i kväll ! <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2008-09-12 @ 17:40:00
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0