kommer de stunder när jag finns i dina tankar?

Råkade försova mig idag igen :s helvette ! jag måste verkligen skärpa mig men jag har så otroligt svårt att kliva upp på morgona så ingen förstår, någon som har nå bra tips? haha ;p  Nämen aja igår hände de väll inte så mycket var med Adam :) Sen såg jag våran match i regnet :o usch..  Nä nu måste jag börja klä på mig och så, vi har ändå data nu på morgonen, svin synd att jag missar den, nästan så att jag börjar gråta :).


Den stora frågan är ju varför du läser min blogg om du nu stör dig så jälva mycket på den?
och om du inte klarar av att skriva vem du är så tycker jag att du inte änns behöver kommentera.
Jag håller med dig  Erika de är skrattretande : D .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha grymma backups du har bruden :) Ni hade inge bättre att komma med? Haha... skrev det för att du ska sluta skriva så, du skämmer seriöst ut dig själv alltså och jag är inte ensam om att tycka de, ser ingen anledning att skriva vem jag är för det är inte ens viktigt, jag talar för rätt många ;)

2008-09-04 @ 14:04:55
Postat av: Sara Larsson

hahahahaha backups? hm jo men de tror jag att dom är, helt rätt ! eller inte, haha dom skriver vad dom tycker, och de är fler än dom som tycker att de är sjukt omoget att inte kunna stå för de man tycker, om du inte kan de behöver du inte skriva heller! och SLUTA LÄS MIN BLOGG DÅ om du nu tycker att de är så töntigt och att jag skämmer ut mig. Men du verkar ju inte klara av att inte läsa den. MEn låt mig skämmma ut mig då och låt mig vara så jävla töntig de är väll min blogg och jhag skriver exakt vad jag vill i den och dom som inte gillar den behöver inte läsa den vad är de du inte försår?

2008-09-04 @ 17:34:50
Postat av: Anonym

haha määäd , tagga ner , gör vad du vill

2008-09-04 @ 21:39:52
Postat av: Anonym

hahaha du gör ju fan min dag alltså! att läsa dumma blåsta fjortisars bloggar måste vara bland det roligaste som finns, och att kommentera deras bloggar anonymt och göra dom förbannade, haha.. sånna som du borde förresten låsas in någonstans och typ mogna till lite grann, för jag vet ingen som är så patetisk och skämmig som du är. vad konstigt att de skiter sig med varje kille du skaffar, tills dom lär känna dig? haha.. pöss :)

2008-09-07 @ 01:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0