So why am I ten feet under and upside down?

ja igår så for jag till sunderbyn och umgicks med favvo tjejerna :)  Vi hade de grymt mysigt och kul. Vi lagade mat, spelade spel, gjorde ansiktsmasker, bastade, såg film, åt ännu mera, hoppade studsmattade och sjöng, och massa mer :) sjukt kul ! Vi hade även bastu tävling där vi tävlade om vem som kunde sitta längst i bastun, Lena gick typ ut efter första ösningen haha,  sen blev de bara mindre och mindre kvar i bastun och till slut så vare bara jag och Erika kvar, envisa som vi var ville ju båda vinna så vi satt där inne sjukt länge efter alla gått ut, sen bestämde vi oss att de skulle bli lika så båda gick ut ur bastun som vinnare haha :D !  nämen som sagt de var en grymt underbar kväll/natt med brudarna, som alltid =)

Ikväll så ska jag bara ta de lugnt, är typ sjukt trött :s :p så jag kanske skulle se film med Tove och Camilla, myspys :)
tove din idiot vad vare sista jag sa innan jag for från dig igår :o ! helvette fattar du hur orolig jag blev! Om inte rebecka hade varit där så lovar jag dig att jag ahde gått från sunderbyn !! ungejävel <3

Jag funderar på att fara in till stan nu typ och säga hejdå till Adam innan han far hem till Umeå :/ och då kommer vi typ inte träffas på svin länge.. Men jag vet inte, kanske inte så bra att fara eftersom han är sur på mig, och jag är sur på han men de hade varit kul att träffa han innan han for ändå :/ ..

bilder finns på pix (SaaraL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0