I keep on crying but it don't seem to help at all.

började 10.25 missade bussen, så kom seeeeent. Gick på lektionen insåg att jag inte pallade vara kvar  där så gick ut och sedan insåg jag att jag verkligen inte orkade vara kvar i skolan, var tvungen att göra nå roligt eller nå, så gick på stan med Tove, hon fick mig på bättre tankar som alltid, usch vad vi skrattade, just vad jag behövde <3 Ska mest troligen till Tove ikväll och se OTH !!! YESSS<3.

Hahahahahahahaha åh nej fan vad ful du är Jimmy, hahahahahahahahaha jag dööör ! hahahahahaha åh kan inte sluta skratta. Jag gick fan på de hahaha !!! sjuk du är !

jadu vänner och vänner , de vet jag inte ...
börjar tvivla på att allt de du sagt till mig bara är nå du sagt..



Kommentarer
Postat av: jn

det verkar som att du riktar sista meningen till mig. så vad har jag nu gjort?

2008-09-01 @ 20:43:13
Postat av: saraL

Näppp

2008-09-01 @ 20:48:02
Postat av: vickani

det kommer ju inatt :p

2008-09-01 @ 21:55:40
URL: http://vickani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0