long nights, bad fights, all alone, all those nights...

Dagen har varit bra, den började med att jag följde med Toffsen till pontushallen för att se hennes kusin spela innebandy, vi båda insåg hur kul de är med innebandy och hur mycket vi saknade de, haha vi insåg även att båda var lika bra på de ; ) hah !  aja nä sen for hon hem medans jag stannade med min låtsas pappa för att se min låtsas brorsa spela match, dom vann matchen och var vidare till final så stannade även och såg den matchen :) Och dom vann finalen också, grattis ! :)  sen for jag till ica och köpte nötter till mig och Toffsen, eftersom vi är nytttiga :p. Och jag tillbringade hela min kväll hemma hos tjejen också, haha alltid lika kul :)<3!   bara för att tilllägga nå så tycker jag att helgen har gått alldeles för fort :(, vill veerkligen inte till skolan i morgon, blir fan depprimerad! aja nä nu ska jag hoppa in i duschen, sen sussa !

och jag är så ARG nu så jag vet itne vad jag ska ta mig till helt seriöst helvette !


I don´t like to be alone at the night
 
                                                                                

Kommentarer
Postat av: Toffsen

pluggisen ;P

2008-09-29 @ 23:11:45
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0