You're simply the best :D!

Dagen har varit bra, har varit typ helt glad idag nästan så att jag gick med ett leende på läpparna till skolan. och sämre blev den inte när jag slutade halv 3 och jag skulle egentligen ha slutat 5 :o UNDERBART ! :) Sen har jag bara varit allmänt glad. och gladare blev jag när jag tränade för första gången på två veckor typ :o  åh herregud hade ju nästan glömt hur kul de är att spela fotboll, fast att vi bara körde teknik idag, och jag var lite ovan kanske haha ojoj !  vi hade möte efter träningen och där kom vi fram att vi ska till GÖTEBORG nästa år fuck vad kul =D  nu gäller de bara att bli frisk, men mamma skulle försöka få tag i någon tid till doktorn i morgon, så vi får se vad hon säger, haha de kommer säkert bli bråk mellan hon och pappa igen som de blev förra gången haha !  aja nä måste även få erkänna att jag har inte orkat göra Nk grejset och har inte börjat göra samhälls än heller , och jag ligger redan efter i matten :o men de är sånt man får ta, jobbigt som fan... : /.    Emma jag skulle ha gjort som du, skulle inte ha ätit den dära bullan skulle ha stått över, började typ må illa hahahahahah ;D  aja nä nu ska jag gå och duscha sen hopppa ner i sängen och somna med ett leende på läpparna :D  PUSS PUSSSS  ;  D

Måste bara nämna fan vad störd du är Martin hahahahahaha sjuk kille alltså ;o
Men du är en grymt bra kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0