Nothing in the world could take us back

Hade sovmorgon  i morse eftersom de var måndag. Måndagar innebär inte bara sovmorognen den innbebär även att jag går till 5 :'o!  trode jag ja ;p, när jag och Maja satt och väntade på att våran sista lektion skulle börja så började vi snacka om hur jälva skönt de skulle vara om våra lärare skulle vara sjuk eller nå. Då sa jag att jag typ skulle gråta av lycka om Mona var sjuk eller bara nå så vi fic fara hem, och så ringer Johanna och berättar att samhälls lektionen är inställd :D !!! Ni fattar inte min lycka de var nästan så att jag började gråta :p !  så gick med Johanna in till stan för att ta bussen, där jag även träffade Tom. Shit länge sen man träffade han, och äve fast att han försökte leka lite små sur och dryg mot mig så vet jag att han innerst inne älskar mig :D ! .  Snäll som jag är stannade jag på statoil för tt köpa nå nyttigt till mig och Toffsen, sen vare bara att ta bussen hem till henne , där jag även tillbringade resten av dagen/kvällen :)  Vi båda insåg att om någon skulle få reda på hur vi beter oss hemmma hos Tove så skulle vi nog vara lika mobbade som Camilla.S och Lena. hahaha ! :D.  Du kommer nog aldrig förstå hur  mycket du betyder för mig honey <3

What do you do when the one that you love, loves somebodý else?


Kommentarer
Postat av: lena

fan jag trodde du mena mig, hahaha

2008-10-01 @ 14:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0