now you can do what ever you want to..

Igår blev de att umgås med Tove :) vi såg först top model sen såg  vi film och hon bjöd mig på vitlöksbröd och de blev min middag, haha fan vad gott de är :)  !  Efter filmen så kollade vi på ´beck som gick på tv:n och till de så somnade vi lite hahaha. Vi var så sjukt trötta så när vi vaknade så for jag hem :p Kvällen slutade ju inte bra, orkar inte änns prata om de nu äre bara att försöka glömma allt så blir nog allting bra.

Vaknade av att mamma väckte mig 12.30 jobbigt ! gjorde väll itne så mkt tog de lugnt sen så vare bara att byta om och fara på träning, jobbig var den :s men den fick mig att tänka på annat : ). Nu ska jag duscha, äta och pallra mig upp till Tove för vi ska se söndagsfilmen, de är som våran grej ;p haha ! I love you hun, don´t forgett that <3
På lördag är de lagfest, fan vad kul, jag känner på mig att de kommer bli en sån kväll som de blev för dig Tove :s haha nä ska ta de lugnt : ). Nä nu ska jag skynda mig för toffsen väntar på mig :p

135 dagar kvar :D !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0