It´s over and done, and it´s not my fault !

..It´s because you act like shit !
Är så jävla arg !!!!!!

igår var jag som sagt  med Tove tillbringade min natt där också haha ;p 
vi såg film och massa, ska inte berätta vad vi egenltigen gjorde HAHAHAHAHAHa åh nej de är fan sjukt !
Aja Vi vaknade typ tidigt idag och de kan ju bero på de igår haha ! vi spelade tv-spel sen ringde min lillasyster och frågade om jag ville följa med när hon skulle göra hål i öronen, och snäll som jag är så följde jag med : ) haha lite små roligt att se när hon såg så rädd ut när hon skulle göra, har aldrig hört henne så tyst och lugn förutom då hon sover  haha ;p aja träffade Adam en snabbis fast de är inte änns värt att nämna de så vi lägger ner !
Efter stan så for jag  direkt till Åkevallen där Tove satt och väntade haha, vi såg LSK:s herrar spela mot notas, vi var typ helt chockade för att LSK var helt bra :o haha hjälp. och nu sitter jag här hemma och väntar på att Tacosen ska bli klar, ska nog gå ner och hjälpa till lite eftersom att jag är så snäll :D haha !  Sen efter maten bär de av till Tove igen sen ser vi ju vad kvällen/natten har att bjuda på,  hör av er ; )


... Jag ska erkänna att jag saknar dig, jag tänker på dig varje dag och allt vi brukar skratta åt och allt tokigt  vi brukar göra! Men jag är besviken på dig :/.. men de känns tomt utan dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0