Maybe you can burn this night in my brain.

kom just hem , varit hos Tove och sett one tree hill,  åh herregud de har typ förvandlats tilll en skräck film :o är sjukt rädd !! aja hon hjälpte mig lite med samhälls grejset också thank you hun <3
Träningen ja den började bra, men slutade inte alls lika bra, de slutade med att jag blev lite yr och spydde...
så kunde inte vara med på träningen fult ut :o !  ÅH jag blir så jävla arg  !!! och jag har ju match i morogn och allt..
aja vi får se hur de blir med de. Mamma har nu fixat iallafall så att vårdcentralen ska skriva en remiss (stavning?) till sunderbyn sjukhus, så ska väll på besök där snart :s..  joooooooooooooooobbbbigt :/..  aja nä nu ska jag hoppa i sängen så jag kommer i tid till skolan , kom ju i tid idag :D Lena var så stolt  ! hahah.  Nämen Sov gott och dröm sött :)

En sak till tack Lena för att du tröstade mig eller försökte trösta mig idag när jag grät haha åh söt du är :) <3

Just to see youré face make me smile ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0