I can't believe that you got me feelin' like this.

Kom typ hem från Toffsen för ett tag sen, har blåmärken och ont i min kropp haha tjejen är vild :o, okej de där kan misstolkas men aja! Har just kollat igenom min labbraport och ska nog skicka iväg den nu! Nu är jag trött och ont i huvudet :s.. Så ska gå och tvätta bort mitt smink sen sussa.
Blir bara depprimerad över att tänka att jag går till kvart över 4 i morgon:o sen så ska jag jobba, ännu hemskare! Helt seriöst jag vill verkligen inte :( !!! aja nä nu väntar min underbara sääng på mig <3   Har faktiskt fortfarande ont i hjärtat :s.. !

Varför gör man saker om man ändå vet att de är en själv som kommer bli sårad i slutändan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem handlar det där sista om?

2008-09-25 @ 08:15:12
Postat av: Sara

Varför ska jag säga de till någon som är anonym ?

2008-09-25 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0