I'm just a kid and my life is a nightmare

Mitt nyttiga liv har ju börjat nu, så idag hade jag med mig youghurt (stavning?) och minimorötter till skolan :D Sen när vi var på konsum så köpte jag nötter istället för godis och massa annat tjockt  ! Fyfan vad duktig jag är. Jag är typ stolt över mig själv !  Vi fick sluta tidigare idag, tack bo de var de bästa som kommit ut ur din mun på hela dagen !  For hem och var bara hemma i några minuter, som jag helst hade kunnat skippa ..  Sen for jag och jobbade på ishallen. jobbigt var de, Fick fan prata engelska med en kille :o, hm yess och jag som är så underbart bra på engelska (y) haha men vad gör man inte för att få pengar. Vi fick även en ny hockey tröja och en jacka :p. Nä nu ska jag gå och sova. har ont i skallen, svider i mina ögon, och allmänt less, så då äre lika att lägga sig i sängen..
Måste bara få tacka dig ToveB tack för att du alltid finns där och massa, du är bäst ! i love you til the end of time <3

Where do you go when you're lonely?


Kommentarer
Postat av: Toffsen

Allt för dig gumman <3<3 Love you :)

2008-09-27 @ 01:14:06
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0