important information !!!!!!!!!!

Nu sitter jag här hos Toffsen. haha hon sitter och läser sin jävla engelskabok för den ska tydligen vara klar snart så hon måste läsa, medans hon läser så sitter jag här på datan och sjunger för henne, de är en sån underbar stämning mellan oss känner jag här i tystnaden efter att jag har slutat sjunga,  men ibland så kan man höra djupa suckningar från Tove och de är nog därför att hon vill höra mer sång från mig. Jaja vi sitter och väntar på att Toves mamma ska komma hem för hon har köpt grönsaker och dipp, fan vad gott :D ! haha men ni ska se hur vi sitter i sängen de är fan sjukt kul.
Jag hör Toves djupa andetag dom är så djupa så att man kan tro att hon ska hamna i en djup sömn snart. Tove är även rädd för folk som kollar på henne, så bli inte chockade om ni någon gång får en spydig kommentar som:
- ÄRE GLOTTARN ?!
- SLUTA GLO !
- TJEJEN HAR NÅ FEL !!
Tove är förövrigt en arg,dampig,lat tjej som kan få sina damp utbrott ibland, rätt ofta faktiskt eftersom hon aldrig brukar ta sin medicin ! Hon älskar att slåss, hon är en riktig vilde när hon väl sätter igång.  Hoon älskar naturen och brukar ofta tillbringa mycket av sin tid i de fria, eftersom hon har gått med i scaouterna (stavning) där hon är en trogen medlem.
Om ni vill veta mer fakta om denna underbara hetdampiga tjej så är det bara att ringa till mig, ni har mitt nr :D

/ Sara Larsson

 Här har vi Tove, de där var hennes första dag som scaout(stavning) medlem !

Nu ska vi se idol hejs :)

Kommentarer
Postat av: hannnad

Hahaha så jävla typiskt Tove :D

"- ÄRE GLOTTARN ?!

- SLUTA GLO !

- TJEJEN HAR NÅ FEL !! "

2008-09-17 @ 22:59:09
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Helene

Vi vill se bild på TOves fot!! Kom igen!



Kram

2008-09-17 @ 23:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0