After all this time Im still in love with you.

ojoj dagen har varit TUNG :s !
aja jag har iallafall kämpat mig igenom den haha :)  och jag är helt slut fast att vi bara gick till 12.20 :o !!! fyfan. Efter skolan så följde Lena coh maja mig på stan, skulle köpa vitlöksbröd till mig och Tove till ikväll :D sen kolla på nå skor och en jacka :) Jag tror Maja blev lite less på mig och Lena så hon for hem hahaha, medans jag och Lena forsätta våran letning efter ett par skor och jacka. Efter  ett tag hittade jag mig ett par skor :D, fast är typ osäker på om jag ska  ha kvar dom, åh nu har jag två skor som jag itne vet om jag ska ha kvar dom haha ;D nämen de blir nog att behålla dom :p Sen så tog vi båda bussarna hem , skönt !  och så nu ligger jag bara här i min säng och är helt DÖD :s ! ska nog ta och vila ögonen lite, för sen har jag träning, känner mig inte alls pigg på de nu men de vänder väll =) aja nä nu ska jag vila :D


Hade tråkigt som fan på nk:n (ovanligt) så jag visade upp mina mvg skills  i bild ;D  haha serien är ju bäst , haha vart får jag allt ifrån :D !!
Och de är dom svart vita som jag köpt dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0