Varför ens blunda för nåt som är så självklart.

Orkade verkligen inte gå till skolan idag helt seriöst. Så jag bad pappa ringa och sjukanmäla mig : ) så jag somnade om och skönt som fan var de :) jaja så nu sitter jag är och ser på barnprogram (postis per) haha! Jag funderar faktiskt på att baka någonting eller nå, fast de kändes för jobbigt och jag kan typ itne änns baka haha. Nämen vi får se vad jag gör kanske går och lägger mig igen : ) Måste ju även försöka göra klart min samhälls läxa och massa skit :s..  jobbigt !

hahaha Oskar ser du vem som har namnsdg :D ! hahah åh :'D
Har ju glömt att säga att Robin har kommit hem fnu rån hm ja vart han nu var utomlands, han har typ varit borta svin länge, men är hemma igen, kul att snacka med han igen :)
aja nä nu ska jag gå och göra nått :) Har fan ont i huvudet på riktigt :s ! aja skrive mer sen hejdå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0