Att uttrycka sina känslor är inte alltid lätt..

råkade komma försent igentill skolan :/..  måste föröska skärpa mig!  aja efter skolan gick jag på stan med Lena, köpte ett linne, nya jeans och en mascara :) okej jo jag vet de var jag som skulle spara pengar , jag vet de går sjukt bra (y).. not!
aja på stan träffade jag även Adam, de var kul de var länge sen man träffa han :/. Såg även att du bytt namn på mig på din mobil, varför?  ....   aja efter stan for jag hem till Tove och vi såg de nya avsnittet av OTH, och jag kan ju bara  säga att vi lipade (a) haha. Men seriöst de var typ lycka när jag såg att de var Peyton(stavning?)  som kom :') . Åh och jag älskar typ Lucas scott på riktigt :o !  aja nu är jag hemma ska bara äta sen så ska jag och Tove gå till ICA och köpa slinger för JAG ska slinga hennes hår :o  om jag ska säga de själv har jag aldrig i hela mitt liv slingat någons hår, men de vet inte tove (a) nää de kommmer nog bli bra ;) haha åh herregud håll tummarna :D . !  Nä nu måste jag skynda mig innan hon ringer och daampar :p.

hahaha Föörlåt Lena för mitt "lilla" panik utbrott på stan, men visste seriöst inte vad jag skulle gör hahaha (a)

Förlåt..
jag vet verkligen ingenting just nu, jag vet inte vad jag ska säga eller nå..
förlåt okej? jag vet att du är sur på mig, men jag vet verkligen inte..
de är inte så jävla lätt, du fattar inte hur svårt de är!

Kommentarer
Postat av: lena

hahaha! åååh vad kul de var.

2008-09-02 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0