står på samma plats, för rädd för att förändras

skolan vad ändå rätt chill idag :) vi har haft foto hela dagen och där skulle vi bara redigera bilder som vi tog förra gånge, haha alltså varför har alla lärare nå emot mig? åhnej haha.  aja vi skulle bli klara med bilderna till klockan två men jag Sofia och Lena blev klar väldigt mkt före alla andra så vi satt och typ öhm ja hahahaha frågan är ju egenltigen vad vi gjorde? typ härmade djur, hahahaha fyfan vad vi garvade (kanske lite övertrötta) aja sen så satt vi och såg björn gustavsson på youtube och skrattade ännu mera hahaha fyfan vad rolig han är, sjukt !!  Aja sen fick vi typ sluta tidigare, så då träffade jag Adam och Jens, gick omkring ett tag med dom sen var jag tvungen att fara hem och äta för jag skulle och jobba på ishallen, och jag står i kassan nu :O !!! de är mer panik nu än förut ! ofta jag kan tänka och räkna så snabbt och så  är de helt mkt folk och köer och allt helvette ! haha aja de gick väll bra fick bara en panik attack då jag låste in mig på toan (a)  haha men  de var trevligt träffade nytt folk ; ) thihi ; )..  aja nä nu ska jag typ sova så inte Lena blir besviken  på mig i morogn att jag skickar ettt sms att jag kommer försent haha ;D Godnatt alla sötnoooooosar =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0