She will never love you like i do!

Var ju med Tove igår kväll och gud vad vi lipade till one tree hill alltså de är fan sjukt :o ! De var helt sorligt avsnitt :/ .
aja vi hade lika trevligt som alltid :) Råkade ha vitlöksbröden i ugnen lite för länge så e blev typ skorpor haha men de gick att äta iallafall : ) !  Tove har även fått låna mina kryckor eftersom klanten har stukat foten, usch ni ska se hur den ser ut :o Men nu är hon inte lika kaxig ;) haha !  Nu har jag nå att hota med om hon inte är snäll ;D .


Aja dagen då..

När jag vaknade i morse så kände jag bara att jag verkligen itne orkade som alla andra gånger då jag vaknar till skolan :o så jag tänkte ringa och sjukanmäla mig. MEN duktig som jag är så gjordejag itne de, jag SLET mig upp ur min varma sköna säng :(. Hände typ inge spec på skolan eller så vi slutade 11.10 skönt som fan!  så for direkt hem och nu sitter jag här i min säng igen :) . De är nog se bästa som finns att komma hem från skolan och bara lägga sig i sin säng !  Funderar nu på att se A walk to remember och gråta lite sen bara somna in ett tag :D !  fast jag måste gör samhäälls skitet som ska in på fredag :O ! har inte änns börjat med de och deä r svin jobbigt jfsbl hudglughl jhsgj åh orkar itne :/ !!  aja nä nu ska jag antingen sova eller se film hejdå =p Ikväll blir de filmtime med Toffsen :) <3

Måste också bara få säga att jag har fått G på båda får engelskaB läxförhör, nöjd tjej ! :D hade Ig på alla läxförhör förra året (a) :p Men jag kan ju säga att de Lenas förtjänst att jag fått G , love you <3


Kommentarer
Postat av: Lena

nee! du är SÅ mycket smartare än du tror om du försöker!! :)<333

2008-09-17 @ 14:46:24
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du gör sig själv bara dum i huvudet när du skriver sådär?? jag fick ig på alla förra året... ??

2008-09-17 @ 17:12:56
Postat av: Sara L :)

Japp jag är dum i huvudet :D !

2008-09-17 @ 19:09:38
Postat av: Anonym

bra självförtroende?

2008-09-17 @ 20:53:57
Postat av: Saraaa

Japp : )

2008-09-17 @ 23:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0