When you breathe I want to be the air for you

Kvällen har varit bra :)
De började med att jag och  Tove gick till ica och köpte "frukt" ; ) haha aja sen så for vi till Hanna och umgicks med henne, pratade, såg tv, kollade på gamla kort typ, hahaha åh nej gud så ful jag var ! aja. Sen for vi och åkte bil med Silver och Chrille? eller vad hade hette haha.  ja så vi for och crusade litegrann runt stan och så till dom skjutsade hem oss till Hanna.  Sen prommad jag och Tove hem till henne där jag helt plötsligt började måla naglarna haha åhnej ! hämtade lite grejer sedan gick jag hem. Eftersom att vi har tidig match i morgon så hade jag då tänkt mig att lägga mig lite i tid iallafall men de sket sit ju när klockan är typ två nu :o haha aja nä nu ska jag skynda mig att få lite sömn iallafall så jag inte är så trött i morgon på matchen : ) längtar som fan till i morogn :D:D (y) 
GODNATT ; )
 Sommmmmmmmmmmmmmmmmmmmar <33333


jag kommer aldrig släppa din hand
jag kommer alltid att hålla den hårt
jag ska alltid hålla den så hårt
så hårt att din hand kommer bli blå
till sist av blodbrist
men inte ens när din hand är blå
så kommer jag att släppa på greppet
jag vill inte förlora dig
Du betyder så grymt mkt Tove så de är sjukt!

Och jag älskar dig så grymt fucking mycket
thank you for everything honey.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0