5 kramar om dagen är bra för magen

Japp och nu sitter jag här på datan... och jag finner inga ord hur trött jag är, jag kan knappt hålla upp ögonen , sjukt !
Fick just veta att jag har G+ i data :O ! haha blev chockad som fan eftersom jag trode att jag skulle ha IG, eftersom jag aldrig orkar jobba, och alla är typ redan klar med sin hemsida och jag har knappt börja .. Haha aja nämen jag ska inte klaga :p!

Nämen har iallafall grymt tråkigt, fast vem har kul på data lektionerna förutom Lena och Maja?, helvette också dom jobbar hela tiden, och de sjuka är att dom typ gillar de :o !!! ojoj.. Nämen nä nu ids jag inte skriva mer men VI HÖRS! pusss

Jo en  sak till, jag är typ sjuk !
fan så jävla less!!!!!!!!!!!!!!!!

Här får ni lite ögongodis, hur snygg är inte denna kille egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0