Dina ord ekar fortfarande i mitt huvud.

Haha nää tyvärr, fick reda på de av en kompis :b.

Har äntligen fått mina efterlängtade varma mackor , mumma! :). Annars har jag inte gjort ett piss, har funderat hela dagen på att städa upp lite  i mitt rum men de har aldrig blivit av. Sen har jag tänkt mig att se "five across the eyes" (en skräckfilm)  men de har inte heller blivit av, men de känns inte så lockande att se en skräckfilm själv ellerhur?..  Så får nog spara den till någon gång då jag har sällskap =). Nä nu måste jag gå och göra mig klar för jag och mamma ska fara och handla lite mat till i morgon, har ju då som sagt cup,  vet inte riktigt om jag är så taggad, de är utomhus och de är typ 40 minus ute , okej överdrev lite men de är kallt, och sen så ska jag upp klockan 05 ..:o! VART ÄR SOMMAREN ?!  Nä nu kommer mamma vi ses, byeebyee


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha boo, så mycket för min mystik huh. Vem avslöjade mig, emelie elle ? : (

2009-04-12 @ 21:02:47
Postat av: emelie

HAHAHA! jaa, farsan. Det är jag som är tipsaren.

2009-04-12 @ 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0