En ny Sara på G

De är fan inte chill kungen, jag har så sjukt mkt nu innan påsk :s..

Träningen var grymt jävla jobbig, fyfan vad vi sprang hela jävla tiden, hoff..
En sak har jag iallafall bestämt mig att göra jag ska aldrig mer röka aldrig någonsin inte änns smaka, inte änns fest röka eller nå, nu äre slut med den dära jävla skiten! inte för att jag röker mkt förutom då jag festar men ändå, nu är de slut ! Bra då vet ni att ni inte ska bjuda mig någong gång då jag festar ;p.  Har även bestämt mig ett till grej men den är tyvärr hemlig och dessutom svårare, men just nu känns de som att jag kommer klara av de för jag pallar inge mer och är less på de, så nu jävlar blire ändring på allting :). Nä slut pratat om detta i morgon så ska jag plåta Tove i studion, har lite panik för jag har inte riktigt kommit på hur jag ska ta bilderna :s.. aja de blir som de blir. Nä nu ligger min hund brevid mig och snarkar och de känns ganska lockande så ska gå och ta mig en dusch, en kall cola och sen joina  min hund :b.

Hejdå , puss :)
Jag älskar dig grymt mycket din nukka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0