Everything you said was just another fucking lie

Aa kan faktiskt hålla med att tacos är nästan i samma klass som max, men bara nästan : D !

igår slutade med att jag och Lena hamnade hemma hos ida efter att vi hade ätit på max :p. Hos Ida befann sig Sofia, Hannah och Ida själv :).  Grymt kul att se tjejerna igen, kändes som att de var grymt länge sen. Vi såg så iallafall "five across the eyes"  tror den hette så :p.  Faan vilken psykfilm, de var en sån där film då man typ filmar själv, fattarni? haha. och jag brukar hata sånt men den här gick ändå att se,  och rädda var vi, de kan jag lova er !!. Och ännu räddare var jag när jag skulle gå till bussen då de var alldeles svart ute :o... Men de gick bra och jag tog mig hem :).  Har vaknat för en stund sen och ser att klockan har blivit väldigt mycket, måste skynda mig eftersom jag ska in till stan med bruuudarna :b. Men vi ses, puss!


joo en grej till, den stora nyheten är att min bror har rakat av sig allt sitt jävla hår :o :| !! så nu har han inge hår alls på skallen, eller jo några millimeter men de är inte mycket. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna händelse, är typ fortfarande i chock! ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0