fuck!...

okej och då var sista matchen för idag spelad även sista matchen under cupen eftersom att vi förlorade med 1-0 gick vi ej vidre,  de räckte tyvärr inte ända fram med två vinster och en oavgjord, synd!. Men de är bara att ta nya tag nu :).

Har just bastat, och de var helt jävla underbart, tänkte fara förbi Tove nu men vi sparade tills i morgon ist eftersom jag är grymt trött och ska lägga mig i sängen och slå på en film tills jag somna, så underbart!

Jo måste även få berätta att jag är grymt nöjd över mig själv, tog tag i städningen så nu är mitt rum städat, dock hann jag inte  damsuga men de får jag väll ta och göra i morgon :). Men nu kan man iallafall gå på golvet i mitt rum, yey :).

sorligt att de är sista sovmorgonen nu innan skolan börjar igen..................
och den jävel som väcker mig i morgon, ska jag personligen söka upp och SLÅ ihjäl!  sista sovmorgonen och jag ska fan ta vara på den och sova så jävla länge som  helst!  

nu ids jag inte skriva nå mer är ganska irriterad för att DU beter dig som jag vet inte vad. Vad hände med den gulliga , underbara killen ? men på nått sätt så visste jag ändå inombords att detta skulle hända.... men nu skiter jag i dig !! fan fan fan fan fan fan också, var du tvungen ?    hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0