I keep my best to forgett everything, it´s the best thing to do.

...even if i don´t want to.

For ju då som sagt till Tove igår, vi åt lite tårta sen kom de någon och skulle köpa hennes moppe. Tjejen tog de verkligen hårt och behövde en vän över natten så ställde upp!. De sjuka var att jag var så jävla trött så somnade typ klockan 9, fast vaknade lite då och då, och försökte vara lite social, men de sket sig haha! På morgonen kände jag att jag hade fått träningsverk från cupen, haha tränad tjej ;)!  Nämen de hade ju inte suttit fint med en helkroppsmassage! :o Aja på morgonen gjorde vi varma mackor och chillade, vi firade med kaninen, haha ska inte berätta vad vi firade. Så jävla flum du är Tove haha !!  Nämen är iallafall hemma nu, ska fixa mig, packa mina saker sen dra mig till pappsen <3.

ikväll blire att hänga med Lena, grymt länge sen de var :o?
De blir nog middag på marre ;), förvånar de er ? haha ;D

påtal om annat någon som vill köpa ett presentkort på  ca 4000 kronor på telia? :b

Nä nu blire fix pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0