Im feeling good !

Ja de kanske vi gör Kungen, fast om vi nu skulle göra de så skulle jag nog ändå inte veta om de eftersom jag inte vet vem du är :p

Har  faktiskt börjat gilla Torsdagar, de är hur skönt och chill som helst att bara sitta och redigera bilder. Skulle kunna sitta en hel dag och bara redigera :).  kulkul.  Men nu har vi redovisning sen slutar jag , hur underbart lät inte de? ;).
Tack Tove för att du ställde upp att vara min modell, tro de eller ej men du kommer att få ställa upp på påsklovt igen när jag ska ta mina modebilder 2009, men jag vet att du inte tackar nej din lilla posare ;D , haha nämen nää nu börjar redovisningen, vi syns, pusspuss sötnosar :)

Kommentarer
Postat av: Kungen.

Haha nää, därför jag hade introducera mig som "kungen" så du hade vetat(stavning?)? Men tyvärr så såg jag inte dig över huvudtaget, såå, det kommer nog fler gånger!

2009-04-10 @ 03:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0