Im gonna live my lilfe again

Fredag, underbara fredag :)

Vaknade för en stund sen börjar ju 12 så  fick mig en lång sovmorgon, och de behövdes :)
Jag har bestämt mig att jag ska ta en lugn helg i helg, eftersom jag har ont om pengar pluss att jag håller på att bli sjuk :o... och vi ska ut nästa helg så jag får vänta :P Så ist ska jag bara ta en mys helg :). De blir nog bra de med.
Efter skolan har jag bestämt mig att jag ska gå på stan, måste hitta nya skor, ny jacka, och nya kläder!! Så får se vad jag hittar mig :).  Måste även fixa ett nytt leg eftersom jag har tappat bort mitt, svin irriterande!  Aja nä nu ska jag nog gå och fixa mig lite smått, måste även ringa till Tove så vi syns :) . pusspuss söötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0