I'm hanging on to the words you say.

Gårdagen tillbringade jag min kväll hos Tove med hon och Cassy :). Vi såg film och pratade. Mycket skratt blev de också, att vissa killar kan vara så sjuka? ojoj finns nog inga ord för vissa. Nämen nu är de ju bara payback time, och jag längtar!!!!.

Förtsa skoldagen är då över, skönt. Som man oftast brukar säga efter alla lov så är de kul att träffa alla tjejer igen :). Hände väll inte nå spec på skolan. Förutom mitt och lenas seriösa samtal på matten om min koncentration! haha eller seriöst och seriöst vet jag inte om den var, men vi kom iallafall fram till att nå fel har jag, haha nämen seriöst jag har verkligen svin svårt att koncentrera mig?, jag kan verkligen inte de, de funkar itne och verkligen inte om de är nå jag inte kan.  och då blir de oftast att jag kan störa Lena lite (a) haha!. Nämen får panik för jag får verkligen inte mkt gjort under skolan eftersom jag inte har den koncentration som behövs :o!  Någon som har nå förslag vad man ska göra för att få bättre koncentration?=P.   Nämen måste fan ta tag i de där nu, haha! Sen hade vi ett seriöst samtal om hur min sommar kommer se ut och hur mkt pengar de kommer gå åt, och jag säger bara de. JAG BEHÖVER ETT JOBB !!!!!

Nä nu måste jag dra mig ska på träning. Hade verkligen inte tackat nej att stanna hemma och sova eller nå, känner mig inte alls pigg att fara och träna, hmm..... Men vi ses pusss,

Seriöst vad händer?
jag fattar ingenting?
varför kan du inte bara klara av och berätta vad som är fel?
Jag bryr mig inte, men de är så jävla störande när du beter dig som du gör och när jag inte vet VARFÖR !!!!
gaah, idiot...


sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0