Keep dreaming

Jag försöker att inte ta de  som hände så seriöst, eftersom jag visste vad jag gav mig in på och hur de skulle bli. Men dom dagarna och den stunden,  fick du mig att känna mig speciell!  De var som hmm.. jag vet inte hur jag ska förklara,  men de var iallafall underbart. Men när du gick från mig så kändes de tomt, jag ville bara att de skulle vara förevigt fast att jag visste att de aldrig skulle göra de. Jag vet att jag har gjort någonting väldigt dumt, och jag trode aldrig jag någonsin skulle kunna göra en sån grej men de var svårt, väldigt svårt..  just nu har jag en känsla inom mig som jag verkligen inte kan förklara, vill bara ha tillbaka den dära tiden, den försvann för snabbt, jag hängde inte riktigt med,  de var som på en dag allt förändrades, vet ej varför, och jag önskar att du hade kunnat förklara de för mig för då hade min känsla inom mig blivit mindre!. Men de som hände kommer jag aldrig att ångra..

Im keep dreaming you be with me and you never go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0