Let's play a love game

Invigningen av internetbay cup skulle vi hålla, eftersom att de är lira som håller i hela cupen!. Kunde tyvärr inte hålla tillbaka skrattet när allt startade, vi sjöng, sköt fotbollar, släppte ballonger och så blev de fyrvarkerier. Lite töntigt vare faktiskt, men kul ändå :D. aja efter invigningen så vare bara tagga till match, Baik.  Vi vann matchen med 4-0, mycket bra :)! Frågan är ju bara, håller jag på tappa intresset för fotbollen?, eller har jag bara hamnat i en svacka bara för att ingenting går bra? hm, jobbigt. Kommer jag någonsin bli så tränad som jag var?.. just nu känns de verkligen inte som så, och de känns som att jag håller på att ge upp. hm aja nä nu ska jag sluta vara så negativ annars kommer Martin att klaga ;).. Aja nämen nu är jag helt död iallafall ska gå och slå på en film och bara ta de lugnt, vi ses. puss!

Nu får vi se om du håller de du lovar, och jag hoppas verkligen de!...

sommar nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0