Remember when just living was simply enough

Träningen är avklarad, och den gick väll rätt så hyffsad, fortfarande lika tungt, när fan ska de börja gå lättare?..
hm har tänkt flera gånger nu att jag ska ta mig ett snack med Sten (mintränare) om allt, men jag vet inte de har som bara inte blivit rätt tillfälle, tror jag?..

Aja nämen har inte så mycket mer att säga än att jag är redan less på skolan och de har gått en dag på lovet, jippi!  Fattar ni hur länge de är kvar till sommarlov, jag kommer ju hinna avlida..  Och vädret gör de ju inte heller lättare att leva, när fan ska de börja bli varmt, alltså riktig varme !!!!!!  haha okej nu klagar jag för mkt igen jag vet men äh!  Jo en sak till dagen i morgon blir då fan inte bättre av att jag har data första lektionen, åh bara tänken gör mig grinfärdig!  VAFAN HAR MAN EN SÅN LEKTION FÖR EGENTLIGEN ?!  så sjukt jävla onödig så jag vet inte vad jag ska ta mig till, hata!!!  nu ska jag gå och joina mamma och se CSI och äta lite!  Jag vet jag klagar mycket men whatever!

Älskar dig syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0