sdÄGI>WHJSrrjö

Just nu, vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, är så jävla arg och less så jag skulle helt seriöst kunna börja gråta, fyfan!
åh jag vet inte vad jag ska ta mig till vill bara slå sönder nå, skrika högt och bara dö!  fitthora... DÖÖÖ!

ids fan inte skriva nå mera, men du kan iallafall dra långt åt helvette.
öesghkörughörsgijrsoöhkfhfop.

Vill också bara säga en sak som inte hör till de där uppe, om du nu säga så himla mycket vafan gör du inte nå åt saken då? de är alltid, och då menar jag alltid JAG som gör någonting. Nu är jag less på de, om du inte orkar angagera dig så visst de är upp till dig men skriv då inte .....................................   usch vad less !




jo en sak till tack för den underbara trevliga middagen på thaithai tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Mr M

Kan inte sova, lyckades hitta din blogg.. De var inte meningen de skulle bli som de blev...Blev bara fel!



Förlåt.

2009-04-30 @ 02:36:14
Postat av: R

Lyssna inte på skitstöveln!!

Lev ditt liv UTAN honom, så ska du se att allt blir positivt, och du blir glad och lycklig.

2009-04-30 @ 11:54:11
Postat av: Kungen.

Word på "R", njut av valborg, släng upp en grill, drick lite alkohol och ta en svängom på grace så blir nog humöret tipptopp! (Y) : ).

2009-04-30 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0