This will be fun

Ändrade planer inför helgen. Jag ska till Umeå hela helgen tro de eller ej Adam ;p. Nämen min lillebror har innebandy cup där och då tänkte jag de är fan lika att följa, vafan ska jag göra i luleå :p Då kan jag även passa på att hälsa på Adam som har gnällt länge på att jag aldrig kommer och hälsar på :)  Så jag åker buss ner med alla innebandy killarna både 93:e och 92:orna klockan 18.00 ikväll :) .  Så nää nu måste jag faktiskt gå och packa lite saker och ta mig en snabb dusch :). 

...Tove lycka till på matchen de kommer gå hur bra som helst, OCH GLÖM INTE ATT RINGA MIIIIG ÄRTAN ! ´<33

Hata mig inte allt för mkt nu tjejer ;p ..<3

Kommentarer
Postat av: Adam aka ljugarn

Menar du mig nu eller nån annan? :O :D

2009-04-03 @ 22:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0