Ibland faller jag tillbaka

"Back on track"  vad menar du med de? =P

Skulle ju somsagt fara till Tove och plugga med hon och Alex . Men först skjutsade Ingela oss på ICA för att köpa lite gotta, väl hemma hos Tove inser jag att mina böcker och allt som jag ska plugga har jag glömt hemma, duktigt! Så jag satt och kollade på när Tove, Alex och Per pluggade, hehe!  Dom drog kring 10 och då stannade jag kvar hos Tove för hon hade lite problem, tillslut bestämde jag mig för att sussa där, ETT STORT MISSTAG ! haha. Nämen hon pratade i telefonen till minst klockan 02 :o jag skulle upp 06.30. och hon pratade verkligen inte lågt blev svin less haha, och just när jag höll på somna så kommer hon och stryper mig? :O  Vilken normal människa gör nått sånt?  aja var så jävla trött i morse så orkade mig fan inte upp till första lektionen. Skönt att vi slutade 11 :D!

Jag Sofia och Lena gick då på stan, sen drog Sofia. De hände ganska mycket sjuka, pinsamma och roliga saker haha åh jag dör :'), LENA DE FÅR ALDRIG NÅGONSIN KOMMA UT !!, jag kan inte änns tänka mig hur mkt vi hade blivit mobbade,

haha aja slutpratat om de, ikväll är de VIP fest på allstar med luleåhockey :) , Det ska faktiskt bli kul , men har ingen aning om vad jag ska ha på mig?....Känner mig lite stressad så ska dra mig nu, men vi får höras , puss =)


Kommentarer
Postat av: Lena

Du... jag skulle inte läcka informationen fär en miljon!!!! HAHA.

2009-04-02 @ 17:47:50
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Kungen.

Uhm, kul att se lite positivitet och gladhet i bloggen : )

2009-04-02 @ 21:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0