I wish you could understand, sometimes it feels like you don´t care

Faan, förlåt att jag har blivit så jävla dålig på att uppdatera, men de blir typ så nu när min dator har gått sönder och massa :s.. Men mamma ska fixa den så fort jag orkar röra på mitt döda fläsk och lämna den där !.

Men kan ju meddela att ni har inte missat så mkt, igår (måndag)  hm ja vad hände då?... typ inget speciellt, förutom att jag blev kidnappad, ska inte nämna några namn men jag blev iallafall borta hela kvällen, väl hemma tog jag mig en lång bastu, med mkt att tänka på.

Idag, har jag varit på kurs hela dagen. INTE kul ville bara dö... slapp iallafall skolan men iallafall!  Efter kusren drog jag in till stan och gick där med Sofia och Lena :). Köpte mig själv en paffe (parfym). Sedan drog vi och hämtade upp alla innan vi drog oss ut mot boden för att äta massa gott eftersom att de är SOFIAS 18:ÅRS DAG !!!!! YEY GRATTIS TILL DIG GUMMMAN !!!! <3 Nämen de blev en mysig kväll. HAr just kommit hem och ska gå och lägga mig och sova för jag känner mig gode less, åh jag önska att jag hade kunnat få ut mig allting för de finns så mkt jag vill säga som jag känner men nä jag ska väll inte göra de värre så..............  taggningen inför valborg har sjunkt drastiskt :/, juste de var ju någon som fråga vad sm händer på valborg, jag ska till grace nu vet du de!.. aja nä nu sova vi hörs, puss


Visst, som du behandlar mig kommer jag hädan efter att behandla dig, less som fan på de här nu, helvette!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0