It hurts to look back to what we had..

Gud vad fort tiden har gått idag, den har bara sprungit iväg :o!  Har inte gjort så mycket sen sist jag bloggade förutom, tagit mig en långt varmt bad, ansiktsmask, noppatögonbrynen/färgat, sett film och bara myst på. Känner mig verkligen inte på topp har ont i halsen som bara den och hostar så mkt att jag snart tror att jag kommer att spy, har även fått feber nu, och huvudet dunkar... låter också som en man, (kan de bli bättre?...)och de kommer ni att få höra när vi lägga upp våran film från roadtrippen, längtar att få klippa ihop den och göra den klar ;D!. woho!.  Nä ska försöka orka klä på mig lite och följa mamma ut med hundarna sen så ska jag nog krypa ner i sängen med en kall cola och godis, hur underbart lät inte de ?.   Vet inte vad mer jag ska skriva är alldeles tom i huvudet, men vi ses. Puss!

Längtar till i morgon då jag får träffa Tove igen, då ska jag smitta henne ;D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0