GRATTIS LENA JOSEFSSON TILL KÖRKORTET !!! :D

Nu blire marre när vi vill :D !!

Ja jag ska ut ikväll på grace :p

Han verkligen inte uppdatera igår, hade fullt upp hela dagen.
Först skolan, på lunchen gick jag,Tove och Vg på marre, underbart ! Efter skolan blev de stan, hittade tyvärr inget. Känner lite panik nu eftersom jag verkligen måste hitta nå att ha på mig :o..  Aja sen drog jag hem åt, sen blev de körträning med fotbollslaget direkt efter de så drog jag hem till Tove. Hanna, Lukas och Danne kom också på besök och vi såg the strangers. De är den sjukaste film jag någonsin sett som jag redan har sett en gång. Men räddast var nog Lukas, haha!!. Aja sussade hos Tove och på morgonen var jag så jävla nära på att stanna hemma men nej duktig som jag är kämpade jag mig upp till sista skoldagen, och nu sitter jag här och har datalektion.....  

joo glömde berätta att när jag och Tove skulle hem från stan så tog vi fel buss hem, eh haha de kan ju hända alla ? ;D
Kan ju berätta att vi höll på döö av skratt när vi upptäckte att vi satt på 7:an!! Nämen som sagt de kan ju hända vem som helst !! :'D

Idag efter skolan så ska jag påstan efter ett sista desperat letande efter nå kläder och skor att ha på mig ikväll. Efter de blir de hem till Tove, där vi ska basta och börja lite smått att fixa oss, längtar :) Nä nu ska jag försöka vara lite duktig och jobba, vi syns :D !



Kommentarer
Postat av: Kungen.

Coolio, Kanske ses där då : )

2009-04-09 @ 09:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0