Alla fattar utom du.

Har sovit hos Tove från onsdag till söndag. Hanna sussade också från fredag till lördag, och vi har bara tagit de lugnt, ätit mycket onyttigt, mycket skratt och mycket prat om allt möjligt från gud till fest, haha.  Igår blev de chips med dipp pluss några filmer ;p  När vi somnade ska jag nog inte änns ta upp haha !.  Aja nä kom hem iallafall för en stund sen, känns konstigt, heeelt ensam, mamma och resten av familjen är ju i stuga och kommer hem ikväll. Ska nog ta mig en dusch nu och sen får jag se vad som händer ikväll, om någon har något förslag så är de ju bara att ni hör av er, jag är öppen för alla förslag :D!  byebye

.. Jo en sak till, "kungen" jag tror jag vet vem du är nu ;p.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har jobbat på det eller huuh?

2009-04-12 @ 19:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0