I will never stop walking

Kom just hem från träningen, vi hade aerobics. Haha grymt kul men kombinationen är ju inte på topp om man säger så ;D !.   Påtal om träning varför mår man alltid bra av att träna?. Iallafall jag, jag kan komma till en träning hur sur och irriterad som helst och sen helt plötsligt bara försvinner de under träningen, och allt känns bra igen, I looooove it ! :). och påtal om att må bra så mår jag faktiskt bra, fast att jag kanske inte borde de pga vissa saker, men på nått sätt så känns de som hmm... ja jag vet itne hur jag ska förklara men de känns iallafall underbart att jag inte deppar över de nå mer, haha fast nu kanske jag inte ska säga så mycket, de kan ju ha vänt till i morgon ;p. 
Aja nä nu ska ta mig en dusch och lite mat innan jag lägger mig och ser CSI , yey :) 

Lycka till i morgon Lena, you can make it !

Kommentarer
Postat av: IdaLarsson

För att det utsöndras edorfiner i kroppen, de ger lyckokänsla! Det du. :D

2009-04-07 @ 22:33:16
URL: http://mrslarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast det heter kordination, inte kombination.

2009-04-07 @ 22:48:06
Postat av: Kungen.

Låter guld hörru! Kanske en lite udda fråga, men ska du kanske på krogen i helgen ? ISf, vart? Ville bara fråga, ifall att jag går ut på krogen så får jag kanske chans att introducera mig : )

2009-04-08 @ 00:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0